Menu

Home
Onze Diensten
Over ons
Portfolio
Blogs
Contact

Volg ons

Ons eigen social media kanaal: Praatmakers

Praatmakers is een social media kanaal dat wij vanuit Visionary ST beheren. Het is ons creatieve speelveld waar we experimenteren met content die inspeelt op de actualiteit, humor en herkenbare situaties. Denk aan straatinterviews, spontane vragen en korte video’s die kijkers prikkelen om te reageren, delen of zelf mee te doen.

Praatmakers is niet zomaar een kanaal die wij beheren, het is een manier voor ons om te laten zien wat we kunnen: content maken die viral kan gaan op social media en die echt iets losmaakt bij het publiek.

Waarom Praatmakers?

Veel bedrijven vragen zich af of social media echt kan zorgen voor bereik en interactie. En minstens zo belangrijk: hoe maak je content die ook viraal kan gaan?

Om dit te bewijzen wilden we een eigen kanaal opzetten waarin we konden laten zien wat er mogelijk is als je de juiste strategie combineert met creativiteit.

Met Praatmakers laten we zien dat:

Content die goed scoren

Door in te spelen op trends, creëren we video’s die mensen willen zien en delen. Om zo voor meer engagement te zorgen.

Inzicht in bereik en interactie

We analyseren welke video’s werken en vertalen die inzichten naar strategieën die nieuwe concepten laten aanslaan op social media.

Social proof kunnen leveren

De cijfers en resultaten gebruiken we als bewijs dat we weten hoe je een merk laat groeien op TikTok, Instagram en Facebook.

Resultaten & statistieken Praatmakers

De kracht van Praatmakers zie je terug in de cijfers. Met onze straatinterviews en creatieve video’s hebben we in korte tijd laten zien dat we niet alleen content kunnen maken, maar ook echte resultaten op social media behalen. Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste statistieken die we met Praatmakers hebben bereikt.

Straatinterviews

Met straatinterviews leggen we spontane en eerlijke reacties vast. Juist die echtheid zorgt ervoor dat mensen blijven kijken, reageren en onze video’s massaal delen.

Inspelen op trends

We volgen de laatste trends op TikTok en Instagram en vertalen die razendsnel naar creatieve content. Zo ontstaan korte video’s die niet alleen bereik creëren, maar ook herkenning en plezier oproepen.

Data-gedreven aanpak

Achter elke creatieve video kijken we naar de cijfers: views, likes, reacties en shares. Door die inzichten te gebruiken, maken we de volgende content nog sterker en effectiever.

Reacties

Likes

Views

Profielweergaven

Gedeeld

Onze best scorende video

 

Hoe kan dit ons best scorende video zijn?

Deze video laat goed zien hoe je met de juiste timing en creativiteit groot bereik kunt behalen. Op het moment dat Brainrot-video’s een enorme trend waren op social media, hebben wij dit format op onze eigen manier toegepast met Praatmakers.

De resultaten spreken voor zich:

TikTok

  • 1,3 miljoen views
  • 53,2k likes
  • 622 reacties
  • 4.482 keer opgeslagen
  • 12,6k keer gedeeld

Instagram

  • 364k views
  • 5k likes
  • 117 reacties
  • 1,3k keer opgeslagen

Onze best scorende video

 

Hoe kan dit ons best scorende video zijn?

Deze video laat goed zien hoe je met de juiste timing en creativiteit groot bereik kunt behalen. Op het moment dat Brainrot-video’s een enorme trend waren op social media, hebben wij dit format op onze eigen manier toegepast met Praatmakers.

De resultaten spreken voor zich:

TikTok

  • 1,3 miljoen views
  • 53,2k likes
  • 622 reacties
  • 4.482 keer opgeslagen
  • 12,6k keer gedeeld

Instagram

  • 364k views
  • 5k likes
  • 117 reacties
  • 1,3k keer opgeslagen

Meer Projecten

Wil je ontdekken wat wij nog meer hebben gemaakt? Bekijk dan onze portfolio pagina en laat je inspireren door een selectie van onze succesvolle projecten.

Onze Diensten

Benieuwd wat Visionary ST allemaal biedt? Bekijk onze diensten pagina en ontdek hoe wij jouw verhaal kunnen versterken.

Wil jij ook samenwerken met Visionary ST?

Bij Visionary ST helpen we bedrijven zoals Praatmakers om hun verhaal visueel te vertellen via social media. Wij verzorgen unieke content die bijdraagt aan merkbeleving en zichtbaarheid en goed aansluit op jouw doelgroep.