Ons eigen social media kanaal: Praatmakers
Praatmakers is een social media kanaal dat wij vanuit Visionary ST beheren. Het is ons creatieve speelveld waar we experimenteren met content die inspeelt op de actualiteit, humor en herkenbare situaties. Denk aan straatinterviews, spontane vragen en korte video’s die kijkers prikkelen om te reageren, delen of zelf mee te doen.
Praatmakers is niet zomaar een kanaal die wij beheren, het is een manier voor ons om te laten zien wat we kunnen: content maken die viral kan gaan op social media en die echt iets losmaakt bij het publiek.
Waarom Praatmakers?
Veel bedrijven vragen zich af of social media echt kan zorgen voor bereik en interactie. En minstens zo belangrijk: hoe maak je content die ook viraal kan gaan?
Om dit te bewijzen wilden we een eigen kanaal opzetten waarin we konden laten zien wat er mogelijk is als je de juiste strategie combineert met creativiteit.
Met Praatmakers laten we zien dat:

Content die goed scoren
Door in te spelen op trends, creëren we video’s die mensen willen zien en delen. Om zo voor meer engagement te zorgen.

Inzicht in bereik en interactie
We analyseren welke video’s werken en vertalen die inzichten naar strategieën die nieuwe concepten laten aanslaan op social media.

Social proof kunnen leveren
De cijfers en resultaten gebruiken we als bewijs dat we weten hoe je een merk laat groeien op TikTok, Instagram en Facebook.
Resultaten & statistieken Praatmakers
De kracht van Praatmakers zie je terug in de cijfers. Met onze straatinterviews en creatieve video’s hebben we in korte tijd laten zien dat we niet alleen content kunnen maken, maar ook echte resultaten op social media behalen. Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste statistieken die we met Praatmakers hebben bereikt.

Straatinterviews
Met straatinterviews leggen we spontane en eerlijke reacties vast. Juist die echtheid zorgt ervoor dat mensen blijven kijken, reageren en onze video’s massaal delen.

Inspelen op trends
We volgen de laatste trends op TikTok en Instagram en vertalen die razendsnel naar creatieve content. Zo ontstaan korte video’s die niet alleen bereik creëren, maar ook herkenning en plezier oproepen.

Data-gedreven aanpak
Achter elke creatieve video kijken we naar de cijfers: views, likes, reacties en shares. Door die inzichten te gebruiken, maken we de volgende content nog sterker en effectiever.
Reacties
Likes
Views
Profielweergaven
Gedeeld
Onze best scorende video
Hoe kan dit ons best scorende video zijn?
Deze video laat goed zien hoe je met de juiste timing en creativiteit groot bereik kunt behalen. Op het moment dat Brainrot-video’s een enorme trend waren op social media, hebben wij dit format op onze eigen manier toegepast met Praatmakers.
De resultaten spreken voor zich:
TikTok
- 1,3 miljoen views
- 53,2k likes
- 622 reacties
- 4.482 keer opgeslagen
- 12,6k keer gedeeld
- 364k views
- 5k likes
- 117 reacties
- 1,3k keer opgeslagen
Onze best scorende video
Hoe kan dit ons best scorende video zijn?
Deze video laat goed zien hoe je met de juiste timing en creativiteit groot bereik kunt behalen. Op het moment dat Brainrot-video’s een enorme trend waren op social media, hebben wij dit format op onze eigen manier toegepast met Praatmakers.
De resultaten spreken voor zich:
TikTok
- 1,3 miljoen views
- 53,2k likes
- 622 reacties
- 4.482 keer opgeslagen
- 12,6k keer gedeeld
- 364k views
- 5k likes
- 117 reacties
- 1,3k keer opgeslagen

Meer Projecten
Wil je ontdekken wat wij nog meer hebben gemaakt? Bekijk dan onze portfolio pagina en laat je inspireren door een selectie van onze succesvolle projecten.

Onze Diensten
Benieuwd wat Visionary ST allemaal biedt? Bekijk onze diensten pagina en ontdek hoe wij jouw verhaal kunnen versterken.
Wil jij ook samenwerken met Visionary ST?
Bij Visionary ST helpen we bedrijven zoals Praatmakers om hun verhaal visueel te vertellen via social media. Wij verzorgen unieke content die bijdraagt aan merkbeleving en zichtbaarheid en goed aansluit op jouw doelgroep.

